9,6 millió forint a Maybach SUV fényezése, amiből egy fullextrás Suzuki Vitara is kijön
A GLS Maybach abszolút egyedi megjelenést biztosító kéttónusú fényezésének alaposan megkérik az árát.
A GLS Maybach abszolút egyedi megjelenést biztosító kéttónusú fényezésének alaposan megkérik az árát.
Eddig talán még nem találkoztunk ennyire sportos külső megjelenésű 223-as sorozatú S-Klasséval.
Ki mondta, hogy a Brabus csak a benzinpusztító Mercedesek tuningjához ért?
Megérkezett az S580 e szerényebb teljesítményű és egyben olcsóbb kistestvére, az S450 e.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú sportos új csúcsmodell hivatalos leleplezésére.
A 3-as szintű önvezető technológia a Mercedes két felső kategóriás modelljében debütál.
Hatalmas mint egy hosszan elnyúló alacsonyabb hegyvonulat. Nehéz, mint az ólom. És akkorát üt, mint egy dupla dupla eszpresszó. Ez a Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+, mely e mellett földöntúli luxussal kényeztet és elvileg ugyebár megmenti a bolygónkat.
Megosztó formaterv, hangsúlyosan elektromos hajtás, szupermodern technika. Megérkezett a teljesen új 7-es széria, melynek i7-es villanyautó változatát alaposan körbefotóztuk.
Ez a finom járású V6-os motorral szerelt korábbi generációs S-Klasse szó szerint szalonállapotnak örvend.
A különleges Mercedes-Maybach S680-ból kevesebb, mint negyven példány fog készülni.
A közeli bemutatásra váró AMG-zászlóshajó ugyan hibrid lett, de cserébe pokolian erős.
Egy friss felmérés szerint önvezetés fronton az Apple-ben jobban bíznak az autósok, mint a Hondában vagy az Audiban.
Az újdonságban utazóknak akkor sem eshet bántódása, ha 7,62 milliméteres lövedékekkel sorozzák meg a kocsit.
Egy ilyen Mercedes-Benz S-osztály, azért így sem a konzervatív vevőkör kegyeit keresi.
Idén sem volt időnk unatkozni: az elmúlt tizenkét hónapban több mint 100 tesztautót hajtottunk meg hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Vázoljuk, hogy milyen földöntúli luxussal kényeztet a Mercedes közel 2,8 tonnás luxus monstruma, az 557 lóerős lágyhibrid hajtású Maybach GLS 600 4Matic.
Hamarosan érkezik az immár 6 éves múltra visszatekintő aktuális E-Klasse utódja, melynek puttonyos változata a gyártó utolsó kombija lehet.
Az első tulajdonos által eladásra kínált S-osztály egy hamisítatlan V8-as időgép, mely egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
Ha így haladunk, akkor az S-osztályos Maybach alapára idővel a 100 millió forintot is elérheti.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan fest majd a német gyártó középkategóriás prémium szedánja.